فایل ورد (word) چارچوبي جهت تدوين استراتژي فناوري بر پايه نقشه استراتژي و شناسايي فرآيندهاي کليدي (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) چارچوبي جهت تدوين استراتژي فناوري بر پايه نقشه استراتژي و شناسايي فرآيندهاي کليدي (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان) دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) چارچوبي جهت تدوين استراتژي فناوري بر پايه نقشه استراتژي و شناسايي فرآيندهاي کليدي (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) چارچوبي جهت تدوين استراتژي فناوري بر پايه نقشه استراتژي و شناسايي فرآيندهاي کليدي (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) چارچوبي جهت تدوين استراتژي فناوري بر پايه نقشه استراتژي و شناسايي فرآيندهاي کليدي (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني)

تعداد صفحات :33

در دو دهه اخیر، تبیین استراتژی فناوری به عنوان یکی از حیاتی ترین نیازهای بنگاه های مختلف مورد توجه ویژه قرار گرفته است و بسیاری از صاحب نظران این حوزه، به لحاظ تاثیرگذاری عمیق آن بر سایر استراتژی های عملیاتی بنگاه آن را در سطحی بالاتر از سایر استراتژی های عملیاتی طبقه بندی كرده اند. هدف از تدوین استراتژی فناوری در یک سازمان، روش کسب موقعیت برتر رقابتی و چگونگی تحقق اهداف فناورانه و بلندمدت آن است. در این پژوهش برای تدوین استراتژی فناوری در صنایع فولاد بعد از بررسی های انجام شده مدلی بر پایه نقشه استراتژی و شناسایی فرآیندهای کلیدی ارائه شد. نخست فرآیندهای کلیدی بر اساس اهداف استراتژیک شرکت شناسایی شدند. بعد به شناسایی فناوری های فرآیندهای کلیدی با رویکرد فرآیندی از طریق مصاحبه با مدیران ارشد و مطالعه منابع الکترونیکی پرداخته شد. در مرحله آخر جهت ارزیابی فناوری های شناسایی شده از ماتریس امکان پذیری/ جذابیت فناوری استفاده شد. با قرار دادن فناوری ها در ماتریس، 7 فناوری در ناحیه ی امکان پذیری و جذابیت بالا، 1 فناوری در ناحیه ی امکان پذیری و جذابیت کم، 4 فناوری در ناحیه امکان پذیری و جذابیت متوسط و 2 فناوری در ناحیه امکان پذیری بالا و جذابیت متوسط قرار گرفتند که برای هر ناحیه استراتژی مناسب پیشنهاد شد.
كلید واژه: استراتژی فناوری، ارزیابی فناوری، تدوین استراتژی، نقشه استراتژی

لینک کمکی